Thursday, November 29, 2012

Cizme, botine pentru Revelion 2013

Cizme, botine pentru Revelion 2013. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu deja am inceput sa-mi caut cizme sau botine pentru petrecerea de Revelion 2012-2013. Pantofi am o gramada dar o sa fie frig, voi iesi pe afara asa ca am renuntat la idee. O sa aleg o rochie scurta cu spatele gol. Acum vine problema cu incaltamintea. Asa ca o sa aleg fie cizme elegante pentru Revelion 2013, fie o pereche de botine colorate inalte evident.

As alege astfel:
 Cizme peste genunchi inalte sau botine colorate cu blanita si toc de la matar.ro



Cizme elegante simple pentru petreceri de la depurtat.ro
 Botine colorate, elegante, cu toc inalt pentru Revelion. Si aici ideile ar fi multe. Botine cu fermoar, toc subtire, catarame simple etc. O sa va ofer mai jos cateva modele. Se pot comanda tot pe site-ul depurtat.ro.



 Tu ce alegi?

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment: